Programmatic

Programmatic advertising is bij uitstek geschikt voor het bouwen aan jouw merk. Programmatic advertising is een inkoopmethode die veel flexibiliteit biedt en waarbij we op basis van data signalen en triggers jouw doelgroep op het gewenste moment in de customer journey kunnen bereiken met een relevante boodschap. Zowel video, display, native, OOH en audio kunnen allemaal programmatic ingekocht worden door Reprise.

Programmatic advertising is bij uitstek geschikt voor het bouwen aan jouw merk

Door onze data gedreven mindset in combinatie met de juiste inzichten over jouw markt en doelgroep zorgen wij voor een passende strategie voor het behalen van jouw doelstellingen, van branding tot conversie en klantbehoud. Hierbij wordt gekeken naar de juiste mix aan kanalen en formats om zo de consument op elk mogelijk touchpoint die relevant is in de customer journey te bereiken. Op deze manier dragen we bij aan een optimale FLOW.

Door de grote hoeveelheid beschikbare data signalen is het mogelijk om gepersonaliseerde campagnes dynamisch op te zetten in combinatie met bGenius om relevantie te verhogen. Door dit proces zo veel mogelijk te automatiseren werken we op een efficiënte manier aan jouw doelstellingen.

De samenwerking met Reprise is geheel naar wens in te vullen. Van strategie, het verzorgen van kennissessies en het opleiden van jouw inhouse team tot media inkoop, campagne management, analyses en optimalisaties.

Neem vandaag nog contact met ons op

Weinig marketingbureaus weten hoe ze effectief de business voor hun klanten kunnen vergroten.