Flow is de basis
van alles wat we doen

Customer Flow is de beweging van mensen in hun aankoopproces. We zijn gespecialiseerd in het analyseren en aanpakken van alle gedragingen die leiden tot een stijging van de flow richting onze klanten. We doen dit door al onze expertises per specialisme onder één besturingssysteem te verenigen: FLOW.

FLOW breidt performance marketing uit van last click automation tot holistische klantgestuurde strategieën die voortdurend sturen op conversie.

Performance marketing gericht op klantgedrag

Een revolutionaire benadering op het verbeteren van Customer Flow

Ons FLOW-model is gefocust op drie fundamentele en onderling verbonden manieren om de Customer Flow te verbeteren. Verwijder wrijving in de klantervaring, activeer specifieke media om de aandacht van de klant te grijpen en vast te houden; en stuur op interactie door middel van relevante en dynamische content.

ERVARING

Elimineer frictie

+

Door onze effectieve manier van het inzetten van SEO, UX, CRO en e-commerce, zijn wij in staat de klantreis te optimaliseren en scherp in te richten. Wij doen er alles aan om belemmeringen en drempels te verminderen en weg te nemen.

MEDIA

Vestig de aandacht

+

Wij zetten resultaatgerichte campagnes in om de aandacht van uw doelgroep te triggeren. Door op het juiste moment aanwezig te zijn met de meest relevante media inzet afgestemd op het gedrag van uw doelgroep dragen we bij aan het behalen van de doelstellingen.

CONTENT

Stuur op interactie

+

Wij creëren content die is afgestemd op de behoefte van uw doelgroep. Creatieve content die de customer journey verbetert en de conversie optimaliseert. Dit doen wij door gepersonaliseerde en relevante content binnen de betaalde kanalen, betrokken Sociale campagnes en lead nurturing om de betrokkenheid te vergroten tussen bedrijf en uw klanten.

Customer Flow

Zie onze Customer Flow aanpak in actie

De Politie

Reprise zoekt online sollicitanten om bij de Politie te gaan werken met IT gerelateerde functies. Door dynamisch en lokaal te adverteren kunnen we op een efficiënte manier de meest-potentiële werkzoekenden voor de politie bereiken. Door de efficiëntie manier van werken hebben we op een schaalbare manier hyperrelevant data gedreven campagnes gevoerd. Zo konden ze arbeidsmarktcommunicatie zeer efficiënt inzetten en aansturen op werkelijke sollicitanten.

De Politie

Bol.com

Veel fysieke winkels hadden tijdens COVID-19 door de verplichte sluiting veel minder tot geen omzet. ​Bol.com nam in België het initiatief om verkooppartners te voorzien van onlineadvies middels bureaus om zo online omzet te laten groeien. Reprise, Gold Partner van Bol.com, heeft de Bol Performance Audit (BPA) ontwikkelt om inzicht te krijgen in de prestaties van een product op alle relevante levels. Deze checks zijn gebaseerd op de vele hypotheses die Reprise in de afgelopen jaren heeft uitgevoerd en is nu toegepast voor de Belgische markt. ​​En wegens succes is dit adviestraject nu doorontwikkeld naar Nederland!

Bol.com

Defensie

Defensie wil jonge mensen enthousiasmeren om te komen werken bij Defensie. Onderdeel van de mediastrategie van Reprise was het activeren van een jonge doelgroep door middel van gamificatie in een AR Lens die in samenwerking met Snapchat is ontwikkeld. De “don’t blink” lens daagt de doelgroep op een leuke manier uit om een lange interactie aan te gaan en verbrak het record van hoogste playtime ooit (60sec.). ​Met deze campagne is een Best Social Media Award gewonnen in de categorie Best Augmente

Defensie

Rabobank

Voor de Rabobank heeft Reprise de afgelopen jaren een Search Strategie met succes geïmplementeerd in een gezamenlijk SEO en SEA aanpak. Op themaniveau heeft Reprise met Rabobank de content op de site én de PPC-campagnes geoptimaliseerd. Met mooie resultaten: in 2020 is het search marktaandeel van Rabobank Wonen bijvoorbeeld met 18% gestegen, terwijl tegelijkertijd de Search CPA met 34% is gedaald.

 

Rabobank

Wij zijn trots om met toonaangevende organisaties te werken

Leer onze expertises kennen

Onze expertise zorgt voor optimale Customer Flow.